dijous, 25 de juny del 2009

Nosautras tanben i anèrem a Cotlliure!

Ten, ne profechi que lo Peiroton nos mòstra sas fòtos nocturnas de Cotlliure per vos mostrar la sesilha qu'ensagèrem de far amb la Marieta.
tot comencèt per "fasèm una fòto de pès amb lo chin", ok:

pas ganhat...
LaRòta voliá pas. Vai te'n li explicar un concèpte bloguesc completament con "te deves metre drecha sus la pobèla, nosautras, metèm los pès, e fasèm la fòto". Moè. LaMarieta, pacienta, esperava:
Lèva lèva lèva la camba...

Davant la non-cooperativitat de LaRòta, tornèrem a las valors seguras:

Man catalana davant quequeta de pèira dins quadre.

4 comentaris:

  1. Fa poc jo també hi vaig ser. Ja hi havia estat feia anys i em va sorprendre trobar que s'hagi convertit en un lloc tan turístic, però a diferència del que sol passar als pobles del costat espanyol, encara és tan bonic com abans. A més, de les tres botigues on vaig entrar, a dues em van atendre en català i a l'altra, tot i que em van parlar en espanyol, entenien el meu català. I en els tres casos eren persones joves!

    ResponElimina
  2. Ai pas comprés.Qual es aquel Peire ?

    ResponElimina

Mercé :)