dilluns, 9 de febrer del 2009

perque m'agrada

Al Clapàs, quand montatz aquela puta de baloard que monta regde entre lo plan Albèrt 1èr e lo Peiron, passatz dabans lo pargueton de las tòrres ont i a una placa d'omenatge a Jaume 1er, passatz la fac de medecina, puèi a esquèrra, viratz lo cap, sabètz pas tròp perqué e vesètz aquò:


la paret de la fac de medecina e la pòrta de la Catedrala. Un dels endreches que mai m'agradan dins la capitala.

Especiala dedicaça a La Marieta e al Peire de la Sauma.

6 comentaris:

  1. As doblidat lo musèu d'anatomia al dintre de la fac de medecina! ;)

    ResponElimina
  2. Sniff, sniff, sniff... sabi pas encara perque soi partida de Montpelhièr!!! Me mancas!!! Occitania es tròp luènh ara!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ResponElimina
  3. >> Camel: WHAT? i a un musèu d'anatomia a la fac de medecina e m'o avian pas dich?!?!??!

    >> la Marieta: tu tanben me mancas!!!! T'aimi!

    ResponElimina
  4. Ben òc, i a un musèu d'anatomia a la fac de medecina. Un conselh : vai-z-i en fin de matinada, juste abans de manjar!

    ResponElimina
  5. Jo hi he estat! Impressionant! Ple de tot el que pots imaginar! Em penso que el van reformar fa pocs anys i ara no ser quina cara fa, abans era la casa del terror... :P

    ResponElimina
  6. E òc, polit endrech. Mas, pel musèu, val melhor i anar davant lo despartin...

    ResponElimina

Mercé :)