diumenge, 25 de novembre del 2007

Novembre 2005 - Novembre 2007

NOVEMBRE DE 2005 - NOVEMBRE DE 2007
2 ans!


Perque comencèri lo blòg...
Èri mutada al Far West.
Akò m'agradava. Mas èri sola.
Passavi ma vida sus internet.
Me passejavi de blòg en blòg.
Aviái l'impression d'aver de causas de contar al mond entièr... Lo mond entièr se'n brandava , mas bon, akò o sabiái pas... O aguèsse sachut...enfin, es una autra istòria.

Nasquèt lo blòg.

L'escomesa:
- metre quicòm en linha cada jorn
- èsser la referéncia bloguesca
òc, de còps que i a me la peti grèu.

E 2 ans aprèp?
Lo blòg a sa plaça dins ma vida, benlèu ne desapareisserà lèu, benlèu pas.
Regreti d'aver perdut mon anonimat. M'autocensuri sovent, e akò m'agrada pas brica. Es mon sol regret. Es ma fauta. Error de joinessa. Saber que d'unes me legisson e sabon qual soi... ben non, vòli pas... De còps, me disi que deuriái dubrir un autre blòg, mas aqueste m'agrada :) alara o fau pas.

De còps me disi qu'ai tot plen de lectors que soi una star del web system, quand de mond dins la carrièra a Estivada me dison "as pas un blòg tu?", me sentissi orgulhosa... e tota moqueta. E de còps que i a agachi las estadisticas e tòrni sus Terra, non, arresta-te de t'enganar l'ego...
Lo blòg es bon per l'ego. Vòstre ego es content, se la peta, confla, dau tant que confla de còps ne peta, urosament que peta. Perque cal arrestar de somiar. Sèm pas res dins aqueste mond e perque avèm un blòg un pauc legit, se poiriam pensar "que..." ben non. Se deman desapareissi, dins 2 jorns m'auretz oblidada (ok, levat la Jefa e Pomponeta que deuràn recaptar ma cambra las pauras d'elas...) Lo blòg es una de las causas que me fa relativisar. Sai pas tròp cossí ni perqué mas es un fach.

Lo mes de novembre es un mes de merda. Cal dire las causas coma son.
Es pas per res se comencèri lo blòg en novembre.
Perqué? me demandaretz: a qué servís un blòg????
a s'estalviar una psicoterapia.
ne soi convençuda.
es un exultòri psicologic (akò vòl dire kikòm o soi la soleta de comprene çò k disi?)
Es lo solet biais qu'ai per exprimir ma conariá pregonda.
Es per akò que disi pas de causas intelligentas, saberudas, sensiblas o esteticas coma o fan d'autres que n'avètz la tièra dins la colona dels ligams.
e encara , ara que m'autocensuri, es pas mai l'exultòri qu'èra, ba, fa pas res, compensarai d'un autre biais (non , pas dins la luxura, lo vici e lo bicatge intensiu).


Finala, soi contenta de l'aver mon blòg!
A trobat sa plaça dins ma vida, ai capitat de li faire una plaça sens que la prenga tota coma èra lo cas a la tota debuta (pfff, ne parlavi de longa!) e ma fista, la vida es pro polida!
Alara...
fai tirar per un brieu encara!



Remember...
- lo primièr text qu'i observavi la vida...
- la primièra fòto de pè e la promessa de ne prene d'autras...
- lo primièr text de mas aventuras... Bridget inside!
- la debuta de l'erotism



.

6 comentaris:

  1. Hèra bon aniversari au blòg !

    Que compreni que't posca har cagar d'aver pergut lo ton anonimat, mes jo que'n soi content, que m'aurà permetut de't conéisher :)

    ResponElimina
  2. As perdut lo ton anonimat, tu? E on l'as deishat? Los qui l'an trobat qu'an avut sòrta! A jo, m'agradan fòrça los tons racontes. Soi pas d'acòrd que non dises pas causas de las intelligentas, saberudas, sensiblas e esteticas. N'ei pas vertat. Saps trobar los mots que mantuns, e jo en prumèr, saben pas díser. Soi content qu'ajas pas decidit de deishar lo ton blòg, per'mor que m'agradan los tons racontes e m'agrada la lenga, ta lenga. Bon aniversari, e te'n prègui, non ns'abandones pas! Qu'èi pres un abonament de cent-vint ans :-)!

    ResponElimina
  3. Es pla bel ton blog e l'aimi como es.

    Grandmercé, es un plaser de te legir e de t'escoutar cada jorn.

    E longa vida a Mel

    ResponElimina
  4. soi d'acordi amb amandaemilia

    ResponElimina
  5. soi plan contenta de lo legir lo blog. contunha e domage que te censures perque comenci de m'acostumar a çò que dises e a l'eime... te caldriá anar mai luènh.

    ResponElimina

Mercé :)