Bona annada plan granada e plan acompanhada per vosautres, legeires tant aimats.
Vos desiri tot plen de capitadas e de bonur!
Per ieu, aquesta annada que comença serà l'annada del grand cambiament... o, se lo grand cambiament fracassa, serà l'annada de la granda depression. Mas coma fa ja plan dos ans que m'i rabali dins la loose, comprenes plan que m'agradariá plan que siaguèsse l'annada del grand cambiament.
Del còp, me'n vau lèu lèu a la glèisa far cremar un ciri per que tot aquò foncione.
Tu tanben, vai-te'n lèu lèu a la glèisa o demandar a ton Dieu a tu e mai que mai al Dieu del FMI que tot aquò foncione.
Ajuda-te e Dieu t'ajudarà que dison. Me sembla qu'ai fach çò que caliá ; ara, la pauma es pas mai dins mon camp.
Inch Allah!
Bon an nau, plan graat e acompanhat de hèra d'autes! Tot qu'anarà plan.
ResponEliminaBon annada a tu tanben! Que t'arriben tot plen de bonas causas -benlèu te caldriá metre una fòto de pòrta dobèrta per laissar dintrar tot aquò; ara que Nadal es passat, i aurà pas res mai que passarà per la chiminièira a despart d'un cacai d'aucèl que de segur ne'n vòles pas!
ResponEliminaUn gròs potonàs.
Bon’annada 2012 per te, quilhs que banturlan alentorn de te.
ResponEliminaBon conselh tà tu :
ResponElimina(Petit message/conseil d’une collègue pour bien démarrer 2012 à consommer avec modération.)
« A la télé j’ai regardé une émission, dans laquelle un docteur affirmait que pour obtenir la paix intérieure nous devions toujours finir ce que nous avions commencé, et qu’à cette condition nous bénéficierions davantage de calme dans notre existence.
J’ai regardé autour de moi, j’ai fait le tour de la maison pour trouver les choses que j’avais commencées sans les terminer… et j’ai fini une bouteille de rosé de Provence, une bouteille de Châteauneuf du pape, une vouteile de bodka, un buteil de rom et 1 poite de chocccola. Vou nimagginné pa com jem sens vachemen mieu mintnan. »