dijous, 28 de juny del 2007

lo dire e lo faire o Descartes, MonAmorós e ieu

MonAmorósMaiContent es un paucparla.
Tant melhor me diretz que parli per 4 ieu. Mas quand meme. Ieu, akò me geina que parlèsse pas. Subretot que pensa lo tip, siaguèsse un colhon, rai, mas n'es pas un, mila dieus!
Pomponeta ditz qu'es "interior" ... Akò rai qu'es un òme qu'aima d'èsser al dintre de ( *****CENSURAT******)
"interior", te'n fotriái ieu d'interioritat...

Alara coma es de longa a pensar, li demandi de me contar un pauc. Perque bon, de tant parlar, acabi qu'ai pas mai res de dire ieu!
E non lo tipe ditz pas res.
Alara coma quand m'expliqui, o fau en castelhan, akò donèt kikòm coma....
- Yo cuando pienso pues voy y lo digo.0 Unos piensan luego son, pues yo pienso, luego lo digo.
K si kieres te lo digo en latín:
Cogito ergo sum
Cogito ergo dico.


Akò lo faguèt pas rire.


Soi una incompresa.



.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mercé :)