divendres, 22 de juny del 2012

Astrologia

Coma cada setmana e coma cada jorn, ai pas legit mon oroscòp.
Mas, ai Jupiter dins la Luna. O sai pas qué, sai pas ont. En tot cas, aquò's terriblament bon.
Primièr, i a agut aquel tipe que m'agrada de charrar amb el.
Puèi, i aguèt aquel autre tipe que m'agradèt de charrar amb el.
Puèi, i aguèt aquela jornada fantastica a Argellièrs per lo Total Festum Max Roqueta. Espèri aver lo temps de ne tornar parlar. 
Puèi, mon-autor-preferit-que-l'aimi m'escriguèt per m'encoratjar a escriure amb un SMS que vos disi pas coma m'esmoguèt (s'imaginatz de causas coquinas, banda de porcasses, avètz perdut!).
Just aprèp, CNN me telefonèt per far una entrevista a l'autora del blòg amb de questions que i sabiái pas respondre mas que volián dire "you are writing the best blòg all over the world, would you like to come to the CNN studios for an interview please?"
Puèi, ai començat de trabalhar La Carga de las Ajustas a l'autbòi. Un sòmi que comença de se far realitat.
Puèi, i aguèt la Fèsta de la Musica ont joguèri sus un empont sens me cagar dessús e miracle, en bufant corrèctament dins aquel autbòi. E davant de monde que coneissiái!
Puèi, i aviá aquel tipe que quitava pas de m'agachar mentre jogavi e que capitèri de pas me perdre dins mos dets e mas nòtas. 
Puèi, i aguèt aquel tipe que coneissiái pas, que me coneissiá pas, que me sorisiá de longa e que me diguèt que jogavi plan e que mos vibratos èran polits (Fant! mos vibratos s'ausisson! Blanqueta!!!)
Puèi, i aguèt lo polit musicaire, polit, brave e bon musician, lo del risolet que quand lo vesi me disi que sa femna a d'astre, que me felicitèt,  aital, perque passavi per aquí e que m'avián ausida jogar just abans.

E coma responsa a mon actitud timida e modèsta, lo tipe que coneissiái pas , savi, me faguèt: "È, escota, è, de compliments, ne mancam totjorn, alara quand te'n fan, pren-te-los." 
Benlèu que l'estiu fai virar la ròda. Vau anar cremar un parelh de ciris a la Saleta.


1 comentari:

Mercé :)