divendres, 30 de setembre del 2016

Nàpols – V-1 – p.74 > p. 77


05/08/16 – 12h23 – Paestum – La Basilica Cafè.

Mon tren es pas qu'a 14h, tant val dinnar aquí, emai siaguèsson de restaurants per toristalha.
Ai comandat un hamburger de bufala amb de fritas e una pizza amb de rucula.

Paestum, coma 22 ans fa, m'a esmeravilhada. Dels tres sits arquelogics, es lo que m'agrada mai, e de luènh.
Sèm luènh de Nàpols, 1h30 de tren, e aquò se sentís. La vida es tranquilla, lo païsatge polit e pas tant urbanizat e lo mond aimable.

Lo sit es majestuós amb aqueles temples plantats sus un païsatge, l'impression que pas res a cambiat dempuèi la creacion de la vila, a despart de l'arroinament general.

Pas gaire de toristas de matin sul sit. Benlèu que mai tard dins la jornada aquò s'emplenarà.






La serenitat del sit m'a fach de ben.
M'agrada tant qu'ai demandat a l'ofici de torisme d'informacions d'albergament.
Quand dintrarai a l'ostal, m'entresenharai per logar quicòm aquí. Agacharai sus la mapa ont sèm rapòrt als pòles toristics, pòt èsser agradiu de far de vacanças dins lo rèire país.
Sus la mapa que m'an donada a l'ofici de torisme, i a « Getsemani ». Aquò me parla mas me soveni pas de qué. Al verso, es repertoriat coma « Case di spiritualità e per ferie »
Aprèp dotze jorns sens internet, l'an que ven poiriái far una setmana dins un mostièr. Aquò me'n fariá emplenar de quasernets !



( Retorn a l'ostal: Getsemani, lo coneissi del catequisme, es dins la Biblia: es ont Jèsus prega abans de se far arrestar. POdètz anar visitar Getsemani, es a Jerusalem, pas en Campania... )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mercé :)